21 feb 2017

Hartjes...

 Toen ik aankondigde dat we over "Hartjes / verliefd zijn / Graag zien" gingen "leren", draaiden sommige van mijn schatten met hun ogen ;-). Maar toen het zover was en ik hen vertelde dat ze een hartje mochten maken voor iemand die ze graag zien, wou toch iedereen mee werken ;-)


 Ze mochten kiezen hoe ze het hart zouden versieren, als het maar rood was!
 Ik had een doos bij met lekker ruikende "zeephartjes". Eerst werd de doos even rond gegeven. Nadien stond de doos op de kast. Hel regelmatig stak er iemand zijn neusje in ...



 Ondertussen bleef het puzzelen in trek...

 Onze brievenbus werd veel gebruikt. Wie wou mocht er iets insteken voor iemand die ze graag zagen. Ze moesten er wel opschrijven voor wie het was. Soms moest ik een naam voorschrijven (moeke, Anouk, oma, opa,...). Maar vaak namen ze de naamkaartjes van de vriendjes uit de lade om die naam over te schrijven.




 De rode loper lag klaar. Natuurlijk mochten ze daar showen ;-)






 Op dinsdag was er ons experiment... Maar dat verhaal kennen jullie al ;-). Hier was er nog niks aan de hand. We moesten de kleine stukjes eruit zoeken.

 Voila, de bakvorm is klaar om naar de oven te brengen!
 Onze rode loper zag er echt vuil uit. Gelukkig had ik geweldige helpers!
 En ook de tafels kregen een schrobbeurt.
 Een heel leuk gezelschapsspel: Zingo!


 Prachtige kunstwerken worden er op de blokkenmat gemaakt...
En dit is het resultaat...na het brandalarm...Mooi, nietwaar!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten